Myyntiedustajan vaikuttava myyntipuhe (420/2)

Tietoa valmennuksesta

Myyntiedustaja, onhan myyntikäyntisi tavoite kirkkaana mielessäsi, kun tapaat asiakkaan, kauppiaan tai vaikkapa osastovastaavan? Entä osaatko esittää asiasi vakuuttavasti, ja saat asiakkaan tekemään myönteisiä päätöksiä? Edustajakäynnin tavoitteena on saada aikaa muutoksia valikoimassa, hinnoittelussa, esille asettelussa jne. Koska myyntikäynneille on usein vain vähän aikaa, on myyntiedustajan pystyttävä perustelemaan tavoite ja saada asiakas hyväksymään asia lyhyessä ajassa. Riippumatta siitä, millainen myyntitilanne tai asiakas on kyseessä.

Tässä Myyntiedustajan vaikuttava myyntipuhe -valmennuksessamme keskitymme käytännönläheisesti ja harjoitusten avulla vaikuttavien ja vakuuttavien myyntipuheiden toteuttamiseen.

Lue lisää valmennusmateriaalista

Lisätietoja

  • KESTO
  • 1 valmennuspäivä + Mercuri Online -verkkokirjaston käyttö 3 kk
  • SEURAAVA ALOITUSPÄIVÄ
  • 04/10/2019
  • KIELI
  • Suomi
  • HINTA
  • 995 € (+ ALV)
RÄÄTÄLÖIDYT RATKAISUT

Etkö löytänyt etsimääsi? Ota yhteyttä, niin tehdään sinulle räätälöity ratkaisu!

Lue lisää

Miksi myyntipuheella on iso merkitys usein lyhyellä myyntiedustajakäynnillä?

Petri Ylenius kertoo, miksi kannattaa osallistua Myyntiedustajan vaikuttava myyntipuhe -valmennukseen.

Myyntiedustajan vaikuttava myyntipuhe -valmennuksen sisältö

Ole valmis kohtaamaan tämän vuosituhannen asiakas!

Myyntiedustaja, osaatko esittää asiasi vakuuttavasti ja saat asiakkaan tekemään myönteisiä päätöksiä? Myyntiedustajan vaikuttava myyntipuhe -valmennus on suunniteltu edustajille, joiden asiakkaana on kuluttajille päivittäistavaraa tai kulutustavaraa myyvät myymälät. Valmennuksen tavoitteena on antaa edustajalle taitoja tunnistaa erilaiset myyntitilanteet ja valita niihin sopiva myyntitapa, sekä tehokas työkalu vaikuttavan ja vakuuttavan myyntipuheen rakentamiseen.

Tämä valmennus on osa Ammattimaisen myyntiedustajan kehityspolkua*. Tämän räätälöidyn toimialakohtaisen ohjelman suunnittelija on Petri Ylenius. Hän on työssään erityisesti keskittynyt mm. elintarviketeollisuuden ja tavarantoimittajien myyntituloksen parantamiseen. Petri Ylenius on aiemmin työskennellyt yli 20 vuotta elintarvikealalla myynnin ja myynnin johtamisen eri tehtävissä. Ylenius tapaa säännöllisesti alan päättäjiä ja vaikuttajia, ja näissä tapaamisissa esille tulleista keskeisistä kehityskohteista on rakennettu tämä käytännönläheinen valmennuskokonaisuus.

Mercuri

Näitä asioita käsittelemme:

Erilaisten myyntitilanteiden tunnistaminen ja hallinta

  • Miten huomioit asiakkaiden erilaiset odotukset ja asenteet myyntityössä? Miten tunnistat erilaiset myyntitilanteet ja niihin sopivat myyntityylit?

Näkemyksellinen myynti

  • Mitä tarkoittaa näkemyksellinen myyntityyli? Mitä on näkemyksellinen myynti myyntiedustajan työssä? Millainen on oma myyntityylisi (analyysi)? Miten kehität omaa myyntityyliäsi?

Vaikuttavan ja vakuuttavan myyntipuheen rakentaminen

  • Millainen on näkemyksellisen myyntipuheen rakenne? Miten rakennat oman vaikuttavan ja vakuuttavan myyntipuheen (oma case)? Harjoittelet omaa myyntipuhettasi ja saat siitä palautteen ja ideoita oman myyntipuheesi kehittämiseksi.

*Ammattimaisen myyntiedustajan kehityspolku koostuu kolmesta eri valmennusosiosta Ammattimainen myyntiedustajakäyntiMyyntiedustajan vaikuttava myyntipuhe ja Suunnitelmallinen edustajatyöskentely – joista jokaisen osan voi suorittaa myös erikseen. Lisäksi kehityspolkuun on mahdollista yhdistää henkilökohtainen coaching-päivä myyntikentällä, jolloin myyntiedustaja saa valmentavan palautteen toiminnastaan neljällä asiakaskäynnillä. Tervetuloa mukaan kehittämään ja kehittymään yhdessä alan kollegoiden kanssa!

Suosittelemamme online-materiaalit

Valmennus sisältää 3 kk Mercuri Online -verkkokirjaston rajattoman käytön

Lue lisää

Pyydä tarjous