Aamu Mercurissa 11.4.: Mitä systemaattinen myynnin johtaminen tarkoittaa käytännössä

Monet myyntiorganisaatiot ovat isojen muutosten edessä. Kannattava kasvu, myynnin kasvu, on lähes mahdotonta tekemällä asioita siten kun on aina ennenkin tehty. Muutosvoimia ovat esimerkiksi markkinan ja asiakkaiden ostamisen muutokset. Tai vaikkapa järjestelmäuudistukset.

Systemaattinen myynnin toiminta vaatii sitoutumista paitsi myynnin johdolta myös koko myyntitiimiltä. Oikein tehtynä muutosprojekti ei ole ”muutospeikko” – valtaosa työstä on aina sellaista, mitä pitäisi muutenkin tehdä, arjen tekemistä, kohti asetettua tavoitetta.

Veho Hyötyajoneuvoissa myynnin muutosprojekti käynnistyi vuonna 2015, ja tähän mennessä tehty työ on tuottanut erinomaisen tuloksen.

Keskiviikkona 11.4.2018 Aamu Mercurissa -aamiaistilaisuudessamme myynnin johtamisen systematiikkaan johdattelivat Jouni Kummala (Veho Hyötyajoneuvot) ja Petri Maliranta & Marko Majamäki Mercurista. Videolla aamun jälkipelit.

Lataa tästä Aamu Mercurissa 11.4.2018, Myynnin johtamisen prosessi x mittarit x kulttuuri = Paremmat tulokset -puheenvuorojen materiaalit:

Lataa täst Aamu Mercurissa 11.4.2018 materiaali